Oldalak

2013. szeptember 27., péntek

 MegaBazinga!
Drága olvasóim! Nem, még nem résszel jövök sajnos, de már dolgozok rajta , viszont ez a bejegyzés arról szól , hogy megnyitottam az új blogomat, amit meg szeretnék osztani veletek is. http://complicatedspylove.blogspot.hu/  És sajnos ezt a blogot hamarosan 1-2 részen belül befejezem, ezért is nyitottam meg  azt. Nem szerettem volna ezt befejezni, mert mikor elkezdtem tele voltam ötletekkel, csakhogy ez mostanra már elenyészett és egyszerűen képtelen vagyok ezt írni hiba ülök le , de befejezetlenül nem szeretném itt hagyni, ezért még megírok 2 részt és egy befejezést. Kérlek ne utáljatok meg, tudom, hogy nem (volt) valami hosszú blog, de nem megy tovább ennek az írása, egyszerűen nem érzem magamhoz olyan közel , mint az előzőt.

4 megjegyzés:

  1. Szia ! Sajnálom hogy ilyen hamar be szeretnéd fejezni a blogot. kár. mert nekem pl. még milló ötletem lenne hogy hogyan lehetne folytatni... azért még nem késő hogy meggondold magad. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem valóban nem késő, hogy meggondoljam magamat, de sajnos nem látok sok esélyt rá és amúgy nagyon szívesen meghallgatnám az ötleteidet :D Köszönöm szépen , hogy írtál nekem :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúú... én olyanra gondoltam hogy pl. Dayna és Jeffrey összejönnek, de Dayna szülei nem csípik Jeffrey-t mert az ő szülei nem milliárdosok . Vagy mondjuk Dayna nem utazik el a családdal hanem a báttyával ideköltöznek. Vagy valami ilyesmi. Jó tudom kissé gyenge , de perpill csak ilyen jutott az eszembe. Mindenesetre és nagyon örülnék a mégiscsak több részen át fogytatnád a blogot és mondjuk a végére lenne belőke vagy 30 epizód !!! :)

      Törlés
    2. Az első megoldásra én is gondoltam már és azt bele is szeretném tenni a következő részbe , a baj ott van , hogy innentől akadtam meg, ezért ez után kitaláltam a történet végét. :/ Viszont még meglátom, hogy hány részt sikerül összehoznom, bár 30 közelébe biztosan nem leszek. Max 3-4 rész van hátra még..:)

      Törlés