Oldalak

2013. július 14., vasárnap

Bevezető


Miután elkészítettem a kért turmixot ismét visszakönyökölök a helyemre és így kémlelem a tengerparton nyüzsgő nyaralókat közben pedig a fejemben próbálom kitalálni vajon milyenek lehetnek. A szemem megakad egy jól ismert páron és ekkor keserűen elmosolygok miközben megbabonázva figyelem a szőke lányt, holott tudom, hogy ez nem helyes.Adina észrevette, hogy én vagyok a pult mögött így kézen ragadta Kusrtist és pillanatokon belül már előttem álltak.
Kusrtist mondhatom a legjobb barátomnak és sok mindent köszönhetek neki , mint például ezt az állást is. A legtöbbször együtt ácsorgunk itt , csakhogy mára szabadnapot vett ki.
-Meddig vagy még itt pultos fiú? - kérdezte mosolyogva Adina. Amint ránézek a hamis mosolyt igazi váltja fel és az órámra pillantok, lassan éjfélt mutat. Ez azt jelenti, hogy váltás jön és én megyek a színpadra , hogy a tűzzel" játsszak".
-Még 10 perc. -válaszolok . Valamit mondani szeretne én pedig várakozva és reménykedve nézek rá , ám nem bírja elmondani, mert  leül mellé egy kissé mérges tekintetű lány, akinek arcát sötétbarna hullámok keresztezik.
-Valami erőset. -mondta rám se nézve miközben a pénztárcájából egy 10 dolláros dob a pultra és a szemét a színpadra emeli.  A kezembe vettem a pénzt és őt méregettem.
-Kiskorúaknak tilos az alkohol.. Cola megfelel?
-Tessék? - néz rám és a szemöldökét összeráncolja.
-Még kiskorú vagy... nem szolgálhatlak ki semmiféle erős alkohollal. -magyaráztam meg . Igaz ,hogy itt barátok közt szoktunk kiskaput keresgélni, de ő csak egy vendék.
-Kevésbé erőssel?- húzta mosolyra a száját és a haját hátra dobva elővesz még egy kis pénz, amit felém nyújt és ezzel már tudom milyen. Ő is csak egy gazdag kölyök, mint a legtöbben akik itt vannak. Azt hiszik mindent megkaphatnak és számukra csodás az élet. Semmi nehézség és még bajba sem kerülnek, mert ilyenkor apuci mindig kisegíti őket.
Csak nemlegesen megrázom a fejem és elé könyökölök pont ahogy ő teszi. Egy gúnyos vigyort varázsolok az arcomra, ami nem jellemző rám, mert általában kedves vagyok, de az ilyen embereket sosem bírom elviselni.
-Cola? Fanta? Őszi lé vagy koktél alkohol nélkül? -néztem bele a mogyoró barna szemeibe. 
-Akkor az utóbbi. -sóhajtotta én pedig a lehető leggyorsabban szolgáltam ki, majd helyett cseréltem Bill-el. A színpad mellett levettem a felsőm és bekenem a testem egy fajta krémmel , ami segít nehogy leégjek. Felkapom a botokat és már megyek is fel tűz zsonglörködni . Fent van még egy munka társam , így a botjához tartom a sajátom, aminek a vége már meg is  gyulladt, majd szembe fordulok a közönséggel és már pörgetem is  a kezemben lévő tűzrudat feléjük haladva.  Talán az egész hotelban ezt a munkát szeretem a legjobban , bár ez a legveszélyesebb . Egy véletlentől vagy egy kis ügyetlenség és már le is ég az egész színpad , mindenesetre élvezem ezt csinálni. Ilyenkor csak kikapcsolok és figyelem a tűzet, sőt én irányítom. 
Fél szemmel észreveszem, hogy Toby felém fordul , így én is ezt teszem . A lehető leggyorsabban pörgetjük a saját botunkat , közel egymáshoz , amit a közönség tombolva fogad , majd pár lépést hátrálunk és a levegőbe átdobjuk egymásnak a botot. Az egyik kezemben pörgetem , majd az előadás végén tűzet fújunk és meghajolva távozunk. Mára ez volt az utolsó munkám így innentől szabad vagyok. 
-Hé..Jeff.-kiáltott utánam Dina miközben felém futott. A hangjára megálltam és mosolyogva vártam , hogy ideérjen.- Nem csatlakozol hozzánk? -mutatott a háta mögé ezzel megadva a lehetőséget, hogy figyeljem, ahogy ő és Kurtis csodálatosan szerelmesek és engem még jobban emésszen a bánat és lelkiismeret furdalás. Az előbbi azért, mert akire vágyok az nem lehet az ennyim az utóbbi, pedig , hogy ez a lány a  legjobb haverom barátnője.
-Bocsi mára túlságosan elfáradtam.-ráztam meg a fejem , majd egy ölelés után csak pár lépést tettem , de a barna hajú lány elém sétált. Az arcán egy csábító mosoly ült a kezében, pedig ha jól látom valami alkoholtól bűzlő koktél. 
-Mindig megszerzed , amit akarsz? - kérdeztem tőle , de nem is kellett válaszolnia , mert tudtam a választ. 
-Igen..-bólintott, majd az egyik kezét felém nyújtotta.-Dyna Laumer. Ma érkeztem ide a családommal és szerintem rosszul indítottam. -mondta miközben elfogadtam a kezét , majd egy rázás után a zsebembe dugtam, miközben vártam a folytatást. -Arra gondoltam, hogy jó ideig itt leszek és talán összefuthatnánk párszor..
-Bocs, de nem hiszek benne. Talán keress mást aki szórakoztat. -mondtam és kikerültem. Mint említettem senkivel nem viselkedek így csak az ilyen gazdag kölykökkel akik beképzeltek és azt hiszik minden az övék, erről a lányról pedig csak úgy süt ez az egész.
-Legalább ha már ekkora kosarat kaptam, megtudhatom kitől? - kiabált utánam , így egy lépéssel hátrafordultam.
-Jeffrin.- biccentettem 
-Még találkozunk Jeffrin.-kacsintott és beleivott a poharába én , pedig sietős léptekkel mentem haza és reménykedtem , hogy az életben nem látom többé Daynát.

7 megjegyzés:

  1. Szia:))
    Említettem a Date with a spy-nál, hogy én leszek az első olvasód itt is. Nos ez így is lett.:D A bevezető már megfogott és szerelmes lettem Jeffrey-be pedig még el sem kezdődött jóformán a blog:D Csak így tovább. Nem győzöm várni a következő fejezetet:)))))<33

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a blog meg az egész történet! :) Természetesen mehet a csere! :) http://summer09byjustagirl.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Teeeeeeeee.... :D Ez nagyon jó. Imádom. És persze, hogy mehet a csere. :) Ki is teszlek.

    VálaszTörlés
  4. hali! kitettelek, benne vagyok a cserében (:
    http://ezablogcim.blogspot.hu/
    Szoffe

    VálaszTörlés
  5. áááááááááááááááá *-* istenem IMÁDOM :D
    Nagyon örülök ennek az új blognak és a maga a sztori is megtetszett már ...Kíváncsi vagyok hogy a végén Dayna és Jeff összejönnek-e :D
    Imádom :))
    Siess a köviveeel :) xx AndiBoo* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ui.: a csere persze mehet :D már kinn is vagy :)

      Törlés
  6. Szia,persze benne vagyok a cserében!Ki is raktalak:)
    Sok sikert kívánok ehhez a bloghoz is,bár nincs rá szükséged,hiszen szuperül írsz!
    http://alwaysandforever1dandwe.blogspot.hu/

    VálaszTörlés